~ tentang sha's inspiration ~

Laman blog ini hanya untuk biz online saya:-)

~ makluman terkini ~

akan diupdate dari masa ke semasa,tq

Tuesday, April 26, 2011

~ Tempahan baju kurung Riau ~

Alhamdulillah .... Melalui kemahiran yang telah saya pelajari akhirnya dapat dipraktikkan sebagai salah satu cara untuk menambahkan pendapatan saya sekeluarga.Semalam (sewaktu post ini ditulis di blog pertama) rakan sekerja saya telah memberi kepercayaan kepada saya untuk menjahit baju kurung Riau buatnya.Pada mulanya saya memaklumkan yang saya pandai menjahit baju kurung sahaja namun beliau beria-ia meminta saya menjahitkan baju kurung Riau tersebut.Katanya..."ala akak ikut jer baju contoh saya tu...takpelah wat permulaan ni saya bagi akak kain murah jer untuk percubaan"...setelah berfikir sejenak akhirnya saya menerima permintaannya itu.Sebenarnya saya pernah menjahit sepasang baju kurung pesak gantung untuk diri sendiri dan memang menjadi .. atas faktor itu saya menyahut cabaran sahabat saya si Faizah ni....

Kain pasang & baju contoh milik Faizah
Moga segala urusan jahit menjahit ni dipermudahkan olehNya....aaamin:-)

2 comments:

  1. yay!! saya 1st follower. Haha... Tahniah atas pembukaan blog baru yer :)Semoga bisnes success.

    ReplyDelete
  2. Cik Nonie to Yana Surya:hehehe...thanks 4 ur support..:-)

    ReplyDelete