~ tentang sha's inspiration ~

Laman blog ini hanya untuk biz online saya:-)

~ makluman terkini ~

akan diupdate dari masa ke semasa,tq

Tuesday, April 26, 2011

~ Baju kurung moden saya ~


Lihatlah..pandanglah....inilah baju kurung moden pertama yang saya jahit.Kainnya susun belakang...cantik memang cantik fesyen ni tapi nak jahitnya lebih-lebih lagi tang sambung lengan tu...berapa kali tetas,jahit,tetas,jahit....sampai naik fed-up.Tapi bila dah siap jahit seronok kan kepalang....yer la jahitan tangan sendiri..puashati...masa ni dalam proses belajar...teringin nak jahit banyak lagi tapi nanti-nanti lah coz masih fail tang sambung lengan tu...almaklumlah masa nak siapkan baju ni cuma pergi kelas 2 kali jer..selepas tu hari yang ke 3 hanya siapkan sendiri kat rumah...tapi Kak Zura (cikgu kelas jahitan saya) kata ..oklah tu dah dapat jahit tapi kena selalu praktis...hehehe...terima kasih cikgu...ader masa & kewangan mengizinkan nak join kelas jahit baju Melayu pulak-:)
Nampak tak kawan-kawan siapa yang berdiri kat sebelah saya tu?Kita dok bergambar dia pun nak interframe sekali....sibuklah Humaira ni...mama baru nak tayang baju mama yang ala-ala menjadi ni...hehehe..

p.s : Sekarang ni dah pandai nak tangkap gambar guna kamera...pastu tah apa-apa gambar yang diambil...Humaira ni memang anak bertuah kan! 

No comments:

Post a Comment