~ tentang sha's inspiration ~

Laman blog ini hanya untuk biz online saya:-)

~ makluman terkini ~

akan diupdate dari masa ke semasa,tq

Thursday, May 19, 2011

Giveaway!! Baju RAYA! by AZIMA DIY SHOP

Cik Nonie memang selalu ziarah blog Kak Azima  ... tak sah kalau buka blog WAJIB gi jalan kat blog beliau..lebih-lebih lagi bila ada entri baru..hehehe:-)Sebelum nie rajin beli nota dengan kak Azima tapi tak terbuat lagi pattern-pattern yang ada coz masa yang sangat terhad..

Sebetulnya Kak Azima ader wat Giveaway!!Baju Raya!...teringin nak join tapi bila dah dijemput oleh tuanpunya penganjur ni lagi ler bersemangat...terima kasih kak sudi jenguk blog saya...hihihi

So saya join yer kak..!!Seronok gak kalau dapat baju raya hasil kerjatangan akak...mudah-mudahan ader rezeki saya:-)




Patern baju raya yang menjadi pilihan saya ialah ini......taraaaa...
Kenapa Cik Nonie berkenan yang ni?Sebabnyer ia memang cantik,menarik,tertarik dan memang daboooom la...tak terbayang andainyer jubah ini tersarung di badanku...mesti rasa seolah-olah seperti bidadari terbang di awang-awangan....aduuhai melampau tul fantasi seperti itu..hehehe....percuma tu mesti ler puji lebih-lebih..:-)..takde lah....jubah nie memang cantik kak...cumanya Cik Nonie lebih suka kalau bahagian lengannya tu tak besar sangat..sedang-sedang saja...:-)

Manalah tau ada rezeki kan....so Cik Nonie bagi ukuran badan yer:-
1) dada = 33 "
2) pinggang = 27"
3) punggung = 38"
4) labuh lengan = 22"
5) labuh baju = sama dengan jubah saiz S

Untuk Kak Azima.....semoga success dalam bisnes yang diceburi & dimurahkan rezeki hendaknya..aaaamin:-)


No comments:

Post a Comment